Prehliadaním tejto stránky súhlasíte s použitím cookies, ktoré nám pomáhajú zlepšovať naše služby. Viac info

Rozumiem

7 príznakov , že nechudnete správne

Dali ste sa na boj s prebytočnými kilami?

Plavková sezóna je pre mnohých z nás dostatočnou motiváciu začať riešiť nedostatky svojej postavy. Ak už vidíte prvé výsledky, tešíme sa s vášho úspechu. Zmena jedálnička a pravidelný pohyb sú jeho základom. Treba však vedieť, ako na to. Spozorovali ste na sebe niektorý z týchto príznakov? Potom si môžete viac uškodiť, ako pomôcť.

Hladujete

Chudnutie či strata hmotnosti je možná len vtedy, ak sa telo dostane do kalorického deficitu. V praxi to znamená vydávať zo seba viac energie, ako prijímať. Presne podľa toho sa pri diétach, redukčných a detoxikačných kúrach riadime. Vo vidine rýchlych výsledkov sa však môže veľmi ľahko stať, že neprijímame potrebný dostatok bielkovín, sacharidov i tukov. Prípadne sa zameriame len na jednu zložku a ostatné sú v deficite. Ak teda počas dňa a medzi jednotlivými chodmi dlho hladujete, zmeňte zloženie jedálnička – zamerajte sa na výživovú hodnotu surovín, prípadne na veľkosť porcií.

Rozhodia vás maličkosti


Je vaša nálada počas dňa ako na hojdačke? Akýkoľvek banálny problém vás rozruší, podráždi či rozhnevá? Aj takýmito signálmi vám chce telo dať najavo, že nedostáva to, čo potrebuje. Väčšina z nás totiž vstupuje do procesu chudnutia s domnienkou, že sa musí na tanieri vzdať všetkých dobrôt. Máme však pre vás dobrú správu - efektívne, zdravé a najmä prospešné chudnutie spočíva v rovnováhe medzi tým, čo na tanieri chceme my, a čo potrebuje naše telo. Základom je však nič nepreháňať, z jedného koláča či kúska klobásky za týždeň ešte nikto nepribral.

Celodenná únava


Striktné, radikálne zníženie kalorického príjmu naštartuje v tele proces šetrenia. Organizmus sa snaží minimalizovať svoj výdaj, kvôli čomu sa cítime malátni, unavení a bez energie už pár minút po prebudení. Ak ste sa v týchto riadkoch našli, určite popremýšľajte nad svojimi nastavenými zásadami stravovania.

Trasiete sa od zimy


Vonku môžu byť príjemné teploty, o vykúrených autách či kanceláriách nehovoriac ale vám je zima. Opäť ide o príznak nedostatku energetického príjmu. Ak si nie ste istý, ako zostaviť správny jedálniček, vyhľadajte napríklad výživových poradcov či trénerov vo fitnescentrách. Najlepšou cestou, ako si informácie o zásadách zdravého stravovania osvojiť natrvalo, je aktívne ich vyhľadávať na blogoch, odborných časopisoch a knihách. Je to tiež spôsob, ako si nový životný štýl udržať natrvalo.

Cítite nevoľnosť, závrat


Je jeden z najnepríjemnejších a zároveň najnebezpečnejších príznakov nesprávnej skladby diétneho jedálnička. Organizmus môže mať nedostatok cukru/sacharidov, ktoré premieňa na energiu potrebnú na svoje fungovanie. To, že vám chýba zistíte aj tak, že krátko po jedle tento stav ustúpi. Ak však máte medzi jednotlivými chodmi dlhé časové odstupy, alebo je veľkosť porcií nedostatočná, určite sa v priebehu dňa vráti.

Nevládzete športovať


Ku zdravému a primerane rýchlemu chudnutiu šport nenahraditeľne patrí. Vďaka nemu spálite nevzhľadné tukové vankúšiky, ale je aj vynikajúci bojovník proti celulitíde. Pravidelná športová aktivita pomáha udržiavať pružnú a pevnú pokožku, zväčšuje sa svalová hmota a zlepšuje fyzická kondícia a celkové zdravie. Čo však, ak počas svojej diéty cvičiť jednoducho nevládzete? Nie je za tým hodinový nadčas v práci či rozhodnutie zvoliť radšej schody ako výťah. Ak sa vo fitku či pri behu rýchlo zadýchate, nemáte dosť síl, môže za tým byť aj neprávne stravovanie.

Centimetre i kilá ubúdajú pomalšie


Kým zo začiatku to išlo ako po masle, teraz ste už druhý mesiac nezaznamenali nijaký posun. Pravdepodobne je to tým, že telo sa úplne preplo do šetriaceho režimu a všetky nadobudnuté úspory odkladá pre prípad, že by sa jeho príjem ešte viac znížil. Práve to by ste v takýchto prípadoch určite robiť nemali! Viacerí odborníci, dokonca profesionálni športovci radšej využijú tzv. „cheat day“ alebo „cheat meal“. Je však dôležité vedieť ho pri diéte aplikovať správne, preto si zistite všetky potrebné informácie.

Náš tip: Vedeli ste že i Karnozín EXTRA vám môže pomôcť s chudnutím? Pomáha totiž odplavovať škodlivé produkty metabolizmu von z tela. Zároveň prispieva k zvýšeniu sily svalov, čo pri cvičení určite oceníte. Pokiaľ so športom iba začínate, užívanie Karnozínu EXTRA zmierni prejavy svalovej horúčky (svalovice) a pomôže rýchlejšie zregenerovať svalové tkanivá. Karnozín EXTRA kúpite v našom eshope.

 


16.04.2019


Čítaj Viac:

 

Chcem viac informácií

 

 

Video kanál
Videá o našich produktoch
Video

Pre tých ktorým sa nechce čítať náš blog,
je tu sekcia video

Pozerať


Napíšte nám

Chcete sa s nami podeliť o skúsenosti s našimi produktami alebo máte pre nás zaujímavú tému pre náš blog?

Odoslaním tohto formulára súhlasíte so spracovaním Vašich osobných údajov za účelom vybavenia Vašej požiadavky. Viac info.

 


Najdete nás i na MALL.SK

  

© CarnoMed 2017 · Developed by CodeShore