Vzniku spoločnosti CarnoMed, s. r. o. predchádzala dlhá história. História skupiny zaujímavých ľudí, ktorí objavili niečo, čo ich natoľko upútalo, že sa rozhodli rozposlať to aj do sveta! Niečo, čo ich ohúrilo natoľko, že sa rozhodli spojiť svoje sily a využiť všetky dostupné prostriedky na to, aby s tým oslovili širokú verejnosť.
Začínal ako internista s atestáciou. Od r.1996 do 2012 pracoval ako chirurg v Národnom ústave srdcových a cievnych chorôb,a.s. na Klinike srdcovej chirurgie. Bol pri zavedení novej operačnej techniky implantácie mechanickej podpory srdca, bol zakladateľom a prezidentom 1.nadácie srdcovej chirurgie, zakladateľ Spoločnosti robotickej chirurgie na Slovensku a jej prvý predseda. V rokoch 2016 až 2018 bol riaditeľom Výskumného ústavu detskej psychológie a patopsychológie. Už siedmy rok sa venuje aplikácii umelej inteligencie v medicíne a práci s CME/Eri ako expert na Komplexnú medicínsku expertízu. Dlhodobo sa tiež venuje skúmaniu účinkov karnozínu.
Pracuje 15 rokov ako všeobecná lekárka pre dospelých.
V minulosti sa venovala aj EAV diagnostike. Získala certifikát na prácu s prístrojom KARDiVAR – na analýzu variability srdcového rytmu. Vo svojej praxi uprednostňuje celostný prístup k pacientovi.
Zdravotná sestra v ambulancii CarnoMed, s.r.o.
Má dlhoročnú prax v špecializovaných
ambulanciách zameraných na vnútorné lekárstvo.
Narodená v Martine, vyrastala a študovala v Bratislave. V roku 2006 sa jej narodil syn Ilja, ktorému bolo diagnostikovaná PAS - pervazívna vývinová porucha. Hľadanie riešení doviedlo Manon k MUDr.Kučerovi. Následne sa podielala na vzniku spoločnosti CarnoMed, s.r.o. a v súčasnosti zdieľa svoje skúsenosti s ďalšími ľuďmi.
Je otcom Ilju. Po tom, ako videl účinky karnozínu na vlastné oči, rozhodol sa založiť spoločnosť CarnoMed, s.r.o. a pomôcť tak aj iným.
Manažérka zákazníckeho centra spoločnosti CarnoMed, s.r.o.
Má niekoľkoročné skúsenosti na pozícii obchodnej manažérky v Slovenskej a Českej republike. Zabezpečuje logistiku zákazníckeho centra, kontakt a komunikáciu so zákazníkmi.
Zákaznícke centrum
Zabezpečuje kontakt a komunikáciu so zákazníkmi, vybavuje objednávky a reklamácie.
Zákaznícke centrum
Zabezpečuje kontakt a komunikáciu so zákazníkmi, vybavuje objednávky a reklamácie.
Operátorka zákazníckeho centra
Zabezpečuje telefonickú komunikáciu so zákazníkmi, eviduje požiadavky volajúcich, prijíma objednávky a poskytuje všeobecné informácie.
Newsletter
Odoberajte informácie o novinkách a akciách